فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر موفقیت دانش آموزان در المپیادهای مختلف را ثمره جهاد علمی برشمرد و گفت: امنیت، صلابت و اقتدار امروز کشورمان نتیجه جانفشانی‌های فرزندان همین مرزوبوم است که باید قدر آنان را بدانیم.
کد خبر: ۹۵۴۱۷۷۵
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از کاشمر، سرهنگ علی یعقوبیان در آیین زنگ مهر و ایثار و مقاومت که با حضور مدیر آموزش‌وپرورش و دیگر مسئولین در دبیرستان امام خمینی (ره) کاشمر برگزار شد، خطاب به دانش‌آموزان بیان کرد: در زمان جنگ تحمیلی از همین مدرسه دانش‌آموزانی داوطلبانه به جبهه اعزام شدند و از جان خود گذشتند تا امروز شما بتوانید در امنیت تحصیل کنید و آینده کشور خودتان را بسازید.

وی ضمن تأکید بر حفظ و تقویت روحیه ایثار و مقاومت اعلام کرد: ساقط کردن انقلاب و تفکر انقلاب هدف اصلی دشمن بود اما شکست خوردند و نه‌تنها انقلاب ما به جهانیان صادر شد بلکه هشت سال جنگ تحمیلی، تنها جنگی بود که اجازه ندادیم حتی یک وجب از خاکمان را دشمن تصرف کند.

یعقوبیان با اعلام این نکته که دانش‌آموزان وارثان راه شهدا و آینده‌سازان کشور هستند، تصریح کرد: ۲۳۰ هزار نفر از هم‌وطنان شما در مدت هشت سال جنگ تحمیلی جان‌فشانی کردند و شهید شدند تا زمینه برای رشد و تحصیل شما دانش‌آموزان فراهم شود و اکنون که در امنیت حاصل از خون شهدا، زندگی می‌کنیم شما آینده‌سازان کشور، اگر می‌خواهید حرفی برای گفتن داشته باشید باید از نظر علمی پیشرفت کنید.

وی اذعان داشت: به برکت انقلاب، موقعیت علمی المپیادهای دانش‌آموزان ما قابل‌مقایسه با قبل نیست؛ اداره کشور توسط شما خواهد بود؛ بنابراین راه‌دانش آموزانی که روزی به‌خاطر دفاع از ناموس و خاک این کشور سنگر مدرسه را حضور در جبهه‌های حق علیه باطل دیدند و جان‌فشانی کردند با رشد علمی و خدمت به کشور خود ادامه دهید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها